torsdag 12 april 2012

Bokkort

Hej på er!
Jag blev utmanad av Lene att göra en ask. Det var bra att jag blev utmanad. För då fick jag genast lite pyssellust, tack Lene. Jag har gjort ett bokkort. Det är länge sedan jag försökte göra en sån här.


Några detaljbilder
Vitt cardstock som är embossad med en dies från Marianne design. Fågel från Prima, lås Melissa Frances, metallhörn, pärlor, Magnolia swirl, blommor och vitt band till stängning.Insidans papper Riddersholm.
Insidans ficka med tag är gjord av en Marianne Design dies.

Jag lämnar in denna bokkort till följande utmaningar
Card and Scrap Udfordring 29 BRUG BÅND!!
Papirdokkene "BURSDAG med tall
Scrapperiket Utfordring Utfordring 48: Perler/bling
Så vill jag önska er alla en Trevlig Helg. Hoppas att vi får ett lite bättre vårväder.

32 kommentarer:

bili sa...

Lycka till i utmaningarna med detta fina bokkort :) Snyggt mönster i den vita cardstocken, fina detaljer ochdekorationer. Ha en skön helg och vi hoppas på ett bra väder. Här är det lite ljummet i luften och håller på o ljusnar upp efter en mulen morgon. kramar bibbi

onkis sa...

Såå snygg!!
Den blev verkligen vacker.
Kul och få lite utmaningar.
Kram & ha en bra dag.

Lisa-olsi sa...

Gudars så snygg.
Du är så duktig på vitt.
Som vanligt fullt med
fina detaljer.
Lycka till!

Här skiner äntligen solen :)
Ha ett trevligt veckoslut.
Kram Lisa

Maud Freij sa...

Åh himmel va fint, den som får denna fina gåva kommer att bli överlycklig.

Så fint när allt går i vitt.

Kram från Maud

Linda sa...

Nydelig!! Så vakkert, stilrent og elegant med lekre detaljer :)

Takk for et flott bidrag til Papirdokkene

morkaren sa...

Det kan godt være det er længe siden, men du har i hvertfald ikke glemt det. hvor er det flot, den forside er så skøn med den lille fugl o.s.v. på, og så i dejligt hvidt. knus morkaren.

Connie sa...

Woooow så lekkert:)
Nydelig bok-kort, og så delikat pyntet.

Klem Connie

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,This is so WONDERFUL>


Hugs Riet.xx

Mim... sa...

ÅÅååååå så ljuvligt! och så många underbara detaljer!
Ha det gott....

Iffa ...... sa...

Vilka ord ska jag välja..........gud så snyggt detta var!!!! Högsta poäng till dig! Det blir alltid så fint när du skapar i vitt. Framsidan med fågeln och den snygga textstämplen blir så fint, och sedan blommorna som är arrangerade så underbart under öppningen. Insidan är fantastiskt fin och den dien du gör fickan med älskar jag lika mycket varje gång jag ser den =)
Jag önskar dig STORT LYCKA TILL på utmaningarna och håller alla tummar jag har på att du tar hem vinst!!!
kramiz!

Anne Bente sa...

wawwwww hvor er det smukt ♥

10000n tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knuss♥

Majsan sa...

WOOW WOOW SÅÅ HIMLA SNYGGT, helt fantastisk, så snyggt i vitt och vilka underbara dekorationer, I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN

Carina sa...

Det var ett väldigt fint bokkort. Du kan detta med vitt. Super. Kram

Marita vs snojbi sa...

Men WOOOOHOOOW så fantastiskt fint heelt underbar
Kramis

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wroooom så underbart vackert, vilka vackra dies du använt...

Blink såg du att jag köpt både papper och spellbinders av dig i mitt senaste inlägg, kanonfina ;-)
Må så gott!
Kram Ann-Charlotte

Vaktmästarn sa...

Det är ju alldeles överjordiskt vackert! Stort lycka till i utmaningnarna.
Kram Outi

Bente Årstad sa...

WOW så aldeles hvitt og vakkert bokkort:)
klem bente:9

Nágela sa...

Absolutely adorable!

Heidi sa...

Dette var virkelig nydelig!
Så lekkert med alt det hvite:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)

Distressed Desserts sa...

Det här är verkligen något utöver det vanliga.
Låset ffångade mig lite extra bland alla fina detaljer. Smakfullt decorerat.
Ha en fin helg.

Angelica sa...

Underbart vackert!!
Supersnyggt med embossat vitt, väcker verkligen ett begär efter MD dies.
Ha det gott!

Mona sa...

Hej Lena Ett mycket smakfullt och vackert bokkort du är så dukigt på att skapa i vitt och alla dina fina dies gör mig avundsjuk varje gång jag ser dem.Jag har inte hunnit kommentera så mycket på sista tiden min lilla familj tar mycket av min tid det har bara blivit korta stunder vid datan så jag har prioriterat att bara titta .Ditt kuvertkort gillade jag också jättemycket så fint dekorerat och alla underbara blommor du använder Lycka till i alla dina utmaningar håller tummarna för dig
Ha en fortsatt bra helg
Kram Mona

unni's scrappeboble sa...

Å herlighet !!!!!! Denne var bare .........LEKKER...........
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Laila sa...

Är så fascinerad över hur du gör dina saker och hur fint det monokromatiska är.
Så nu är jag tillbaks här och njuter ♥

Åsa/asamia sa...

WOW, helt underbar ask!!!

Anonym sa...

Vilket vackert kort, ja alla som du gjort och som jag varit inne och sett är otroligt vackra!

Lycka till!

Carin "Pettercarin"

Katarina sa...

vilken troligt fin ask, så smakfull. Gillar den så mycket. Kram kram

Angella sa...

Nydelig bokkort du har laget ...
Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til
klem, Angella

Nina sa...

Vad vackert, gillar detta massor. Jag får nog också pröva på att göra ett bokkort. Ha en bra dag. Kram Nina

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta bokkortet ÄLSKAR JAG så GRYMT SNYGGT jag är helt förälskad :)

Du imponerar ALLTID :)


Kramar från Lilla vännen Inger♥

Gry-Heidi sa...

WOW, denne var rålekker !!!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

Anonym sa...

Hej!
Super fina kort du gör.
Den dicen som du nyttjar till en "ficka" på insidan, vad är det för märke ller var kan man få tag på den? Maila mig gärna på
lindad77@hotmail.com

Mvh Linda